in

فرنچ اوپن:نواک جوکووچ نے نئی تاریخ رقم کر دی

فرنچ اوپن:نواک جوکووچ نے نئی تاریخ رقم کر دی

سرب ٹینس اسٹار اور عالمی نمبر ایک نواک جوکووچ نے فرنچ اوپن ٹینس چیمپئن شپ کے فائنل میں یونانی کھلاڑی اسٹیفانوس تسیسپاس کو پانچ سیٹ کے سخت اور جاں گسل مقابلے میں   6-7 (6-8) 2-6 6-3 6-2 6-4  سے شکست دے کر اپنے کیریئر کا 19 واں گرینڈ سلام جیت لیا اور اس کے ساتھ ہی وہ سن 1968 میں شروع ہونے والے پروفیشنل اوپن ایرا کی تاریخ میں چاروں گرینڈ سلام ٹائٹل دو دو مرتبہ جیتنے والے پہلے بھی کھلاڑی بن گئے۔

ٹینس کی مجموعی تاریخ میں وہ یہ کارنامہ انجام دینے والے تیسرے مرد کھلاڑی ہیں۔ پروفیشنل اوپن ایرا سے قبل راڈ لیور اور رے ایمرسن نے بھی چاروں گرینڈ سلام دو دو مرتبہ جیتے تھے۔ یہ 34 سالہ نواک جوکووچ کا دوسرا فرنچ اوپن سنگلز اعزاز ہے۔

انہوں نے سن 2016 میں پہلی مرتبہ فرنچ اوپن ٹائٹل جیتا تھا جب انہوں نے فائنل میں برطانیہ کے اینڈی مرے کوچار سیٹ کے مقابلے میں زیر کیا تھا۔ اس فائنل میں بھی نواک جوکووچ پہلا سیٹ مرے سے ہارے تھے اور پھر مسلسل تین سیٹ جیت کر انہوں نے پہلی مرتبہ ٹرافی اپنے نام کی تھی۔  نواک جوکووچ اب  19گرینڈ سلام سنگلز ٹائٹل ز کے ساتھ دوسرے نمبر پر آگئے ہیں۔

جوکووچ نے اپنے کیریئر میں 64 گرینڈ سلام ٹورنامنٹ  میں شرکت کی جن میں انہوں نے 19 سنگل ٹائٹلز جیتے۔ انہیں گرینڈ سلام ٹورنامنٹس کے 10 فائنلز میں شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ انہوں نے آسٹریلین اوپن کے فائنل میں کبھی شکست نہیں کھائی  جبکہ وہ فرنچ میں چار فائنل، ومبلڈن  کے  ایک اور  یو ایس اوپن کے  پانچ فائنلز میں شکست سے دوچار ہوئے۔

انہیں تین گرینڈ سلام ایونٹس میں 11 مرتبہ سیمی فائنلز میں ناکامی ہوئی جن میں پانچ فرنچ اوپن‘  ومبلڈن اور یو ایس اوپن کے تین تین سیمی فائنل شامل ہیں۔

سوئس لیجنڈ راجر فیڈرر اور ہسپانوی کلے کورٹ کنگ  رافیل نڈال  20,20 گرینڈ سلام اعزازات  کے ساتھ پہلے نمر پر ہیں۔ سال رواں میں  دو گرینڈ سلام ایونٹس  ومبلڈن اور یوایس اوپن چیمپئن شپ کا انعقاد باقی  ہے۔ راجر فیڈرر گھٹنے کی سرجری کی وجہ سے کافی عرصے آرام کے بعد  فرنچ اوپن میں واپس آئے تھے لیکن وہ پری کوارٹر فائنل  دستبردار ہو گئے تھے کیونکہ وہ اپنے گھٹنوں پر زیادہ دباؤ نہیں ڈالنا چاہتے تھے۔

ومبلڈن ٹورنامنٹ  فیڈرر کیلئے  زیادہ اہمیت  رکھتا ہے اس میں شرکت کی غرض سے انہوں نے خود کو ریسٹ دیا ہے۔ فرنچ اوپن سیمی فائنل میں شکست کے  بعد رافیل نڈال کی جانب سے بھی ومبلڈن ایونٹ میں یقینی شرکت کے بارے میں کچھ نہیں کہا گیا۔

گراس کورٹ نڈال کیلئے  ویسے بھی زیادہ فیورٹ نہیں ہے ان حالات میں ومبلڈن میں جوکووچ کیلئے راستہ خاصا ہموار دکھائی دیتا ہے اور اگر کوئی اپ سیٹ نہ ہوا تو  جوکووچ کے ان دونوں لیجنڈ کھلاڑیوں کے ہم پلہ ہونے کے قومی امکانات نظر آتے ہیں۔ جوکووچ نے 9 آسٹریلین اوپن‘ 5 ومبلڈن اور 3 یوایس اوپن ٹائٹلز اپنے نام کیے ہیں۔ سال رواں کا پہلا گرینڈ سلام آسٹریلین اوپن بھی جوکووچ نے جیتا تھا۔

فرانسیسی دارالحکومت پیرس کے رولینڈ گیروس اسٹیڈیم کی کلے کورٹ پر یونانی کھلاڑی اسٹیفانوس نے ابتدائی دو سیٹ میں غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا اور وہ  شاندار شاٹس سے عالمی نمبر ایک حریف پر مکمل حاوی دکھائی دے رہے تھے اور ان کے جارحانہ کھیل سے ایسا لگ رہا تھا کہ اسٹیفانوس گرینڈ سلام کی تاریخ میں بطور چیمپئن اپنا نام لکھوانے میں کامیاب ہو جائیں گے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

شہباز شریف کا بلاول اور فضل الرحمان سے رابطہ

شہباز شریف کا بلاول اور فضل الرحمان سے رابطہ

وہ زلف کی گھنی چھاؤں وہ آنچل کا لہرانا پھر تھوڑا سا مسکا کے اور آنکھ کا چرانا کچھ کرنے کو من کرتا ہے علی محمد خان کی اسمبلی میں عائشہ رجب کیلئے شاعری

وہ زلف کی گھنی چھاؤں وہ آنچل کا لہرانا پھر تھوڑا سا مسکا کے اور آنکھ کا چرانا کچھ کرنے کو من کرتا ہے علی محمد خان کی اسمبلی میں عائشہ رجب کیلئے شاعری