in

ویڈیو: برطانوی راج سے پہلے کا کراچی، مندر اور مزارات

ویڈیو: برطانوی راج سے پہلے کا کراچی، مندر اور مزارات

کیا آپ کو کبھی یہ جاننے کا اشتیاق ہوا کہ انگریزوں سے بہت پہلے کراچی کیسا تھا؟، کبھی کبھی ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے کراچی کی تاریخ ان کے ساتھ ہی شروع ہوئی تھی کیونکہ اس وقت کی بہت سی عمارتیں اب بھی موجود ہیں۔ لیکن حقیقت میں اس شہر میں سنانے کیلئے اور بھی بہت پرانی کہانیاں ہیں، کیونکہ اگر آپ اس کے مزاروں اور مندروں کی تاریخ پر غور کریں تو یہ آپ کو صدیوں پیچھے لے جائیں گے۔

کلفٹن کا مہادیو کا مندر

کلفٹن میں باغ ابن قاسم کے قریب جہانگیر کوٹھاری پریڈ کے نیچے غاروں میں ایک مندر ہے، جس کا نام مہادیو کا مندر ہے، جو اب بحریہ انڈر پاس میں چھپ گیا ہے۔

ہندوؤں کی روایت کے مطابق اس مندر کا ذکر مہا بھارت میں موجود ہے اور اگر واقعتاً یہ درست ہے تو اس مندر کی تاریخ 800 سال قبل مسیح کی ہے۔

اس مندر سے کئی کہاںیاں جڑی ہیں۔ ایک کہانی یہ بھی ہے کہ شیو دیوتا کے دنیا کی تخلیق کے بعد تھک کر یہاں آرام کیا تھا اور اب ہر سال (شیوراتری کے موقع پر، جب ان کی شادی دیوی پاروتی سے ہوئی تھی)، وہ سانپ کی شکل میں یہاں آکر مندر کے ارد گرد گھومتے ہیں اور چیک کرتے ہیں کہ سب کچھ ٹھیک ہے۔ زائرین کا دعویٰ ہے کہ انہوں نے ایک ایسا سانپ دیکھا ہے جو بہت بڑا ہے اور قربان گاہوں کے بیچ چلتا ہے۔

یہ مندر سمندر کے بالکل قریب ایک گہرے غار میں ہے اور ایک وقت ایسا تھا جب سمندری پانی اونچی لہروں کے دوران اس تک پہنچتا تھا۔ اسی طرح ایک روایت کے مطابق اس مندر اور شیو کی موجودگی کراچی شہر کو طوفانوں اور تباہی سے بچاتے ہیں۔

اس مندر میں ایک میٹھے پانی کا چشمہ بھی ہے تاہم ہم آج تک یہ پتہ نہیں کرسکے یہ کہاں سے آتا ہے اور ختم کیوں نہیں ہوتا۔

اس مندر کا قریبی تعلق جغرافیائی اور روایتی طور پر بھی عبداللہ شاہ غازی کے مزار سے ہوتا ہے، جو مندر کے غار کے قریب ایک اور پہاڑی پر واقع ہے، مندر ایک غار میں ہے جبکہ مزار پہاڑی کے اوپر ہے۔

مزار میں بھی ایک چشمہ ہے اور یہ وہی چشمہ ہے جو مہادیو مندر میں جاکر ختم ہوتا ہے۔ روایات بالکل ایک جیسی ہیں، یہاں بھی یہ خیال کیا جاتا ہے کہ عبداللہ شاہ غازی کراچی کو طوفانوں اور تباہی سے بچاتے ہیں۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سینئر اداکارہ نائلہ جعفری انتقال کر گئیں

سینئر اداکارہ نائلہ جعفری انتقال کر گئیں

ٹک ٹاکرز پر تنقید کرنے والوں کو جنت مرزا نے کھری کھری سنادیں آئینہ دکھادیا

ٹک ٹاکرز پر تنقید کرنے والوں کو جنت مرزا نے کھری کھری سنادیں آئینہ دکھادیا