in

حکومت سندھ کا تجاوزات سے بےگھرافراد کوگھردینےکااعلان

حکومت سندھ کا تجاوزات سے بےگھرافراد کوگھردینےکااعلان

نسلاٹاورکيلئےسال1950ميں زمين دی گئی تھی

وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا ہے کہ تجاوزات کے دوران بے گھر ہونے والے افراد کو صوبائی حکومت گھر دے گی۔ نالہ متاثرين کو 80 گز کے پلاٹ ديئے جائيں گے۔ مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ سے اپيل کريں گے کہ بحريہ کا فنڈز سندھ حکومت کو ديا جائے۔

کراچی میں 2 جولائی بروز جمعہ کو پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ جو سرمايہ کاری کراچی آنی چاہيے تھی وہ نہيں آئی۔ صوبائی حکومت کے پاس وسائل نہيں ہيں۔ کراچی ميں پورے پاکستان سے لوگ آتے ہيں۔ معاشی ضرورت پوری کرنے لوگ يہاں آتے ہيں۔ پارليمنٹ کو فيصلے کرنے چاہئيں کہ تجاوزات سے بڑی تعداد میں لوگ بے گھر ہو رہے ہیں۔ سندھ حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ تجاوزات سے بے گھر ہونے والے افراد کیلئے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کریں گے۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ بے گھر افراد کو گھر دینے کیلئے کمیشن بنانے کی تجویز دیں گے۔ سپريم کورٹ اور ہائی کورٹ کے ريٹٓائرڈ ججز کميشن کا حصہ ہوں گے۔ پورا يقين ہے کہ سپريم کورٹ عوامی مسائل پر ہمارا ساتھ دے گا۔ ديکھا جائے گا کہ عدالتی احکامات کے روشنی ميں کيا حل نکالا جا سکتا ہے۔ اگر نسلہ ٹاور کے رہائشيوں کو پيسے مل جائيں تو وہ پريشان نہيں ہوں گے۔

مراد علی شاہ نے یہ بھی کہا کہ کمیشن سے مستقبل کیلئے بھی تجاویز لیں گے۔ عدالت نے حکم دیا ہے کہ مالکان متاثرین کو رقم ادا کرے۔ کمیشن بتائے گا کہ کس سرکاری افسر نے اختیارات سے تجاوز کیا۔ گریڈ 21 کے آفیسر کی نگرانی میں کمیشن بنائیں گے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

نئے مالی سال کے دوسرے روز بھی سونا مہنگا ہوگیا 

نئے مالی سال کے دوسرے روز بھی سونا مہنگا ہوگیا 

بلوچستان میں سیاحت کے فروغ کیلئے نئی ٹرین چلانے کا اعلان

بلوچستان میں سیاحت کے فروغ کیلئے نئی ٹرین چلانے کا اعلان