in

کےپی اسمبلی: ضم اضلاع کے اراکین کا فرش پربیٹھ کراحتجاج

کےپی اسمبلی: ضم اضلاع کے اراکین کا فرش پربیٹھ کراحتجاج

خیبرپختونخوا اسمبلی کے اجلاس میں صوبے میں ضم اضلاع کے اراکین اسمبلی مسلسل اپنے مطالبات کے حق میں احتجاج کررہے ہیں۔ اراکین احتجاجاً اپنی نشستوں کے بجائے اسپیکر ڈائس کے سامنے فرش پر بیٹھ کر اسمبلی کی کارروائی میں شرکت کرکے اپنا احتجاج ریکارڈ کررہے ہیں۔

خیبرپختونخوا میں اضلاع کے اراکین کے مطابق 25 ویں آئینی ترمیم کے تحت قبائلی عوام کیساتھ کئے گئے وعدوں پر عمل درآمد نہیں ہورہا اور انضمام کے 3 سالوں میں صوبائی فنانس کمیشن میں ہمیں حصہ نہیں دیا گیا۔ احتجاجی اراکین کا کہنا ہے کہ وزیراعلیٰ محمود خان کیساتھ ملاقات اور مسائل کے حل تک احتجاج جاری رہے گا۔

اراکین نے مزید کہا کہ اسمبلی کی معمول کی کارروائی ہو یا بجٹ اجلاس  وزیراعلیٰ کی یقین دہانی تک اسپیکر ڈائس کے سامنے احتجاج کریں گے۔

یاد رہے کہ گزشتہ کور کمانڈر کانفرس میں بھی نئے ضم شدہ اضلاع میں جاری ترقیاتی کاموں سے متعلق غور کیا گیا تھا، کور کمانڈر کانفرنس اعلامیہ میں کہا گیا تھا کہ فورم نے فاٹا کے ضم اضلاع اور بلوچستان کی سیکیورٹی صورتحال کا جائزہ لیا اور ان علاقوں کی معاشی و سماجی ترقی پر زور دیا تاکہ مشکل سے حاصل کئے گئے امن و امان سے فائدہ اٹھایا جائے اور علاقے میں دیرپا استحکام قائم رہے۔

ضلع مہمند سے رکن خیبر پختونخوا اسمبلی نثار مہمند نے سماء ڈیجیٹل کو بتایا کہ ہمارے ساتھ کئے گئے وعدے انضمام کے 3 سال بعد بھی پورے نہیں کئے گئے۔ انہوں نے کہا کہ 25 ویں آئینی ترمیم میں ضم اضلاع کو این ایف سی ایوارڈ کا 3 فیصد حصہ دینے کا وعدہ کیا گیا تھا مگر اس پر بھی تاحال عملدرآمد نہ ہوسکا۔

نثار مہمند کا خیال ہے کہ عوام کو انضمام کے وقت جو خواب دکھائے گئے تھے اس پر ایک فیصد بھی عمل نہ ہوسکا اور علاقے کے عوام بے یقینی کی صورتحال سے دوچار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ابھی تک میرے حلقے میں ایک اینٹ تک نہیں لگائی گئی اور  جس فنڈ کا حکومتی وزیر دعویٰ کررہے ہیں وہ نان ڈیولپمنٹ فنڈ ہے۔

نثار محمد نے خدشہ ظاہر کیا کہ آلٹرنیٹ ڈسپیوٹ ریزلوشن کے ذریعے ہم پر پرانا ایف سی آر نئی شکل میں لاگو کرنے کی کوشش کی جارہی ہے، ضم اضلاع میں ابھی تک پولیس اصلاحات پر بھی کام نہیں ہوا اور پولیس کی شکل میں خاصہ دار فورس کو ہمارے سر پر بٹھادیا گیا ہے۔

نثار مہمند کا کہنا تھا کہ ہمارے احتجاج میں جماعت اسلامی، عوامی نیشنل پارٹی، جمعیت علماء اسلام اور آزاد رکن اسمبلی شامل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم ان کو وعدے یاد دلاتے رہیں گے اور وعدوں کی تکمیل تک اسمبلی کے اندر احتجاج جاری رکھیں گے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

علی ظفر انکوائری رپورٹ پبلک کرنےکاکوئی وعدہ نہیں ہوا،اعجاز چوہدری

علی ظفر انکوائری رپورٹ پبلک کرنےکاکوئی وعدہ نہیں ہوا،اعجاز چوہدری

پی سی بی کےسخت بایو سیکیور قوائد تیار

پی سی بی کےسخت بایو سیکیور قوائد تیار