in

سندھ میں ڈاکوؤں کو سیاسی شخصیات کی سرپرستی حاصل ہے،گورنرسندھ

سندھ میں ڈاکوؤں کو سیاسی شخصیات کی سرپرستی حاصل ہے،گورنرسندھ

گورنرسندھ عمران اسماعیل کا کہنا ہے کہ سندھ میں ڈاکوؤں کی بادشاہت قائم ہے جنہوں نے عوام کو یرغمال بنایا ہواہے اور انہیں بااثر شخصیات بشمول سیاستدانوں کی سرپرستی بھی حاصل ہے۔

عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ سندھ میں ڈاکوؤں کو کسی کا خوف نہیں ہے اور وہ ویڈیوز بناکر وائرل کررہے ہوتے ہیں۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ پولیس ڈاکوؤں سے مقابلہ کررہی ہے مگر اس کے پاس موجود ہتھیار ایسے مقابلوں کے لیے ناکافی ہیں۔

گورنرسندھ نے کہا کہ کچے کے علاقے میں ڈاکوؤں کے خلاف حالیہ آپریشن میں 9 افراد کی جانیں جا چکی ہیں اور ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ شیخ رشید صاحب بدھ کراچی روانہ ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ اس حوالے سے کراچی میں ڈی جی رینجرز اور وزیراعلیٰ سندھ سے ملاقات کی جائے گی اور اگر ضرورت ہوئی تو رینجرز کو بھی آپریشن میں شامل کیا جائے گا۔

انہوں نے واضح کیا کہ اس فیصلے کا مقصد سیاسی نہیں بلکہ اس کا مقصد سندھ کے عوام کو تحفظ فراہم کرنا ہے اور شیخ رشید کیجانب سے صورتحال کو مد نظر رکھتے ہوئے فیصلے کیے جائیں گے۔

پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے رہنما تحریک انصاف فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت میں کوئی بڑا اسکینڈل سامنے نہیں آیا اور اگر تحریک انصاف کے کسی فرد پر کوئی الزام آتا بھی ہے تو عمران خان اس کی انکوائری کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ زلفی بخاری بیرون ملک نہیں جا رہے وہ خود کرسی سے ہٹے ہیں تاکہ شفاف احتساب ہو ورنہ آج تک تو کرسی پر بیٹھ کر ہی معاملات معاملات نمٹانے کا رواج تھا۔

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ اگر جہانگیر ترین ترین مقدمات میں بری ہوگئے تو اپوزیشن کہے گی کہ حکومت ڈر گئی اور اگر سزا ہوئی تو اسے سیاسی انتقام قرار دے دیا جائے گا۔

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ ن لیگ پاکستان کو اتفاق فاؤنڈری کی طرح چلانا چاہتی ہے اگروہ اور پیپلزپارٹی دونوں کی قیادت اس بات کا وعدہ کرے کہ وہ ڈالر 70 پر لے کر آجائیں گے اور روٹی کی قیمت 5 روپے کردیں گے تو حکومت کل ان کے حوالے کر دی جائے گی۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

کیا آپ پہچان سکتےہیں یہ کس اداکار کا بچپن ہے؟

کیا آپ پہچان سکتےہیں یہ کس اداکار کا بچپن ہے؟

دو دہائیوں بعد امریکہ کی حکمرانی ختم دنیا کا امیر ترین شخص کون بن گیا؟

دو دہائیوں بعد امریکہ کی حکمرانی ختم دنیا کا امیر ترین شخص کون بن گیا؟