in

یوبی ایل واقعہ، ناقص ڈیزائن شیٹس اکھڑنے کی وجہ بنا،رپورٹ

یوبی ایل واقعہ، ناقص ڈیزائن شیٹس اکھڑنے کی وجہ بنا،رپورٹ

کراچی میں 18 مئی کو تیز آندھی کے دوران طوفانی ہوائیں چلیں، اس موقع پر شہر کے مختلف علاقوں میں درخت گرنے اور چھتیں اڑنے کے واقعات رونما ہوئے، ایسا ہی ایک واقعہ آئی آئی چندریگر روڈ پر واقع یوبی ایل ہیڈ کوارٹر بلڈنگ میں پیش آیا جہاں عمارت کے بیرونی حصے پر نصب ایلومینیم کی کئی شیٹس اور شیشے اکھڑ کر قریبی عمارت اور نیچے کھڑی گاڑیوں پر گر گئے۔

واقعے کے موقع پر شہریوں کی جانب سے بنائی گئی ویڈیوز اور تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

ڈسٹرکٹ انتظامیہ جنوبی، سندھ بلڈنگ کنٹرول اتھارٹی اور کنسلٹنٹ انجینئر وہ لوگ تھے جنہوں نے اس واقعے پر جواب دیا۔

مختیار کار سول لائنز طفیل احمد پتافی نے سماء ڈیجیٹل سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ ضلع جنوبی انتظامیہ کی ایک ٹیم نے متاثرہ مقام کا دورہ کرکے واقعے کی شدت کا اندازہ لگایا۔

ان کا کہنا تھا کہ عمارت کے پچھلے حصے میں لگے ایلومینیم شیٹس اور شیشے متاثر ہوئے اور زمین پر گر گئے۔ انہوں نے کہا کہ ڈسٹرکٹ انتظامیہ نے واقعے کے بعد اس احاطے کو عارضی طور پر سیل کردیا تھا تاکہ کسی بھی طرح کا حادثہ رونما نہ ہو۔

واقعے کی دوسری صبح ایس بی سی اے کی انسپکشن ٹیم یو بی ایل ہیڈ کوارٹرز بلڈنگ کا جائزہ لینے کیلئے جائے وقوعہ پر پہنچی۔ ایس بی سی اے ٹیم کے جائزے اور عمارت کو محفوظ قرار دینے کے بعد احاطے کو دوبارہ کھول دیا گیا۔

طفیل احمد پتافی کا مزید کہنا تھا کہ عمارت کے متاثرہ حصے کی مرمت کا کام یو بی ایل انتظامیہ اور اس کے انجینئرنگ کنسلٹنٹ کی نگرانی میں جاری ہے۔

یونائیٹڈ بینک لمیٹڈ انتظامیہ کی جانب سے عمارت کے محفوظ ہونے سے متعلق ایس بی سی اے اور ضلع جنوبی انتظامیہ کو یقین دہانی کا خط پیش کیا گیا جس پر یو بی ایل کارپوریٹ سروسز گروپ کے ہیڈ بریگیڈیئر (ر) ناصر محمود اور ایڈمنسٹریشن ہیڈ کاشف مبین کے دستخط موجود ہیں۔

جس میں کہا گیا ہے کہ طوفان سے عمارت کو معمولی نقصان پہنچا ہے، اس نے عمارت کے پچھلے حصے میں دیواروں پر لگے کچھ ایلومینیم کی چادریں اور شیشے اکھاڑ دیئے، جو زمین پر گر پڑے البتہ عمارت کی ساخت یا میٹیریل کو کوئی نقصان نہیں پہنچا۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

شفاف احتساب ہوا تو جہانگیرترین جیل میں ہوں گے،عطاء تارڑ

شفاف احتساب ہوا تو جہانگیرترین جیل میں ہوں گے،عطاء تارڑ

اہم خبر:نامعلوم افرادکی حسن نوازکےدفترمیں داخل ہونےکی کوشش کی

اہم خبر:نامعلوم افرادکی حسن نوازکےدفترمیں داخل ہونےکی کوشش کی