in

بلاول ہاؤس کی بھینسوں پر بحث

بلاول ہاؤس کی بھینسوں پر بحث

بلاول ہاؤس میں ایک بڑی تعداد میں پالی گئی بھینسوں کے حوالے سے سماء ٹی کے پروگرام سات سے آٹھ  میں ایک تفصیلی رپورٹ پیش کی گئی جس پر پاکستان تحریک انصاف اور پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنماؤں نے اظہار خیال کیا۔

پیپلزپارٹی کے تیمورتالپور نے بلاول ہاؤس میں بھینسیں پالنے والی خبر پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ اگر کوئی گھر میں جانور رکھنا چاہے تو سندھ حکومت کی جانت سے کسی قسم کی کوئی پابندی نہیں۔

تیمورتالپور کا کہنا تھا کہ اکثر لوگ گھروں میں کتے بلیاں پالتے ہیں لیکن سمجھ میں نہیں آتا کہ اس معاملے پر اتنی بحث کیوں کی جارہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اپنے گھر کے اندر بھینسیں پالنے پر کسی کو کوئی اعتراض نہیں ہونا چاہیے، اس قسم کی باتیں سیاسی عزائم کے لیے اٹھائی جاتی ہیں اور اس پر بلاول ہاؤس کے پڑوسیوں کو کوئی اعتراض نہیں۔

تیمور تالپور نے کہا کہ کراچی میں لوگوں نے گھروں میں اونٹ اور شیر تک پال رکھے ہیں جبکہ بنی گالا عمران خان کے گھر میں بھی کتے اور بلیاں بلکہ سنا ہے کہ جنات تک پلے ہوئے ہیں۔

تیمور تالپور کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت کی جانب سے سے اپنے گھر کی چاردیواری میں جانور پالنے پر کوئی پابندی نہیں تاہم باڑہ بنانے کی اجازت نہیں۔

پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر علی زیدی کا کہنا تھا کہ  اگر قانون بنانے والے اور صوبے کے حکمران جماعت کے سرابراہ اگر قانون توڑے تو باقی لوگوں سے کیا گلہ کیا جاسکتا ہے۔

علی زیدی کا کہنا تھا کہ عزیر بلوچ کے جے آئی ٹی میں لکھا گیا ہے کہ کس طرح بلاول کے ہاؤس کے ارد گرد کے علاقوں کو بلاول ہاؤس میں زبردستی شامل کیا گیا۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

امریکی گلوکارہ آریانا گرینڈی نے شادی کرلی

امریکی گلوکارہ آریانا گرینڈی نے شادی کرلی

تم تو ہم سے بھی ایک سال چھوٹے ہو گلوکار عاصم اظہر نے اسرائیل کی وزارت خارجہ کو منہ توڑ جواب دے دیا

تم تو ہم سے بھی ایک سال چھوٹے ہو گلوکار عاصم اظہر نے اسرائیل کی وزارت خارجہ کو منہ توڑ جواب دے دیا