in

کراچی میں مٹی کا طوفان، مختلف علاقوں میں بارش

کراچی میں مٹی کا طوفان، مختلف علاقوں میں بارش

کراچی میں کئی روز کی شدید گرمی کے بعد مٹی کو طوفان آگیا، مختلف علاقوں میں ہلکی اور تیز بارش اور ٹھنڈی ہوائیں چلنے سے موسم خوشگوار ہوگیا۔

کراچی میں منگل کو بھی شدید گرمی رہی تاہم تقریباً ساڑھے چار بجے یکدم گہرے بادل چھا گئے، جس کے بعد تیز ہوائیں چلیں اور مٹی کا طوفان آگیا۔

مختلف علاقوں میں ٹھنڈی ہوائیں چلنے کے بعد کہیں ہلکی اور کہیں تیز بارش ہوئی اور موسم خوشگوار ہوگیا۔

کراچی کے علاقوں گلشن معمار، احسن آباد، سرجانی ٹاؤن، نارتھ ناظم آباد، نارتھ کراچی، آئی آئی چندریگر روڈ، صدر، برنس روڈ، کورنگی، شاہ فیصل، لانڈھی، اورنگی ٹاؤن، قصبہ اور دیگر علاقوں میں ہلکی اور تیز بارش ہوئی۔

تیز ہوائیں چلنے کے بعد  مختلف علاقوں میں بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی، جس سے شہریوں کو شدید پریشانی کا سامنا ہے۔ بجلی کی عدم فراہمی سے ملیر، شاہ فیصل ٹاؤن، طارق بن زیاد سوسائٹی، ماڈل کالونی، گلستان جوہر، کیماڑی، اورنگی، لانڈی اور کورنگی کے کئی علاقے متاثر ہیں۔

کراچی میں عید الفطر کے روز سے شدید گرمی کا سلسلہ جاری تھا، گزشتہ روز (پیر کو) درجہ حرارت 43 ڈگری سینٹی گریڈ تک پہنچ گیا تھا۔

محکمہ موسمیات پہلے پیش گوئی کررہی تھی کہ کراچی میں بارش کا امکان نہیں تاہم اب کہا جارہا ہے کہ مختلف علاقوں میں ہلکی و تیز بارش ہوگی، تاہم آئندہ دنوں میں بارش کا امکان نہیں ہے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

IHC afp

نوازشریف کی جائیدادیں کی نیلامی رکوانے کیلئے درخواست دائر

طوفانوں کے نام کس طرح رکھے جاتے ہیں؟

طوفانوں کے نام کس طرح رکھے جاتے ہیں؟