in

کے ٹوبیس کیمپ پرنصب فورجی ٹاور علی سدپارہ سے منسوب

کے ٹوبیس کیمپ پرنصب فورجی ٹاور علی سدپارہ سے منسوب

کوہ پیماؤں اور ٹریکنگ کرنیوالے افراد کو رابطوں کی بہتر سہولیات کی فراہمی کیلئے کے ٹو بیس کیمپ ایریا کنکورڈیا میں فور جی بیس ٹرانسیور اسٹیشن (بی ٹی ایس) نصب کردیا گیا، یہ سائٹ کوہ پیما علی سدپارہ سے منسوب کردی گئی۔

اسپیشل کمیونیکیشن آرگنائزیشن (ایس سی او) نے دنیا کی دوسری بلند ترین چوٹی کے ٹو بیس کیمپ پر رابطے کی سہولیات کو یقینی بنانے کیلئے ٹاور نصب کیا ہے۔ اس سائٹ کا افتتاح وزیراعظم پاکستان عمران خان نے گلگت بلتستان کے حالیہ دورے کے دوران کیا تھا۔

موبائل کوریج اور انٹرنیٹ تک رسائی کوہ پیماؤں اور ٹریکنگ گروپوں کو اپنے عزیزوں کے ساتھ رابطے میں رہنے اور ہنگامی صورتحال میں مدد فراہم کرنے کیلئے انتہائی اہم ثابت ہوگی۔

پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے فورجی ٹاور کی سائٹ کا نام علی سد پارہ سے منسوب کردیا۔ پاکستانی کوہ پیما علی سد پارہ موسم سرما میں کے ٹو سر کرنے کی کوشش کے دوران 5 فروری کو لاپتہ ہوگئے تھے، 18 فروری کو خاندان نے انہیں مردہ تسلیم کرلیا تھا۔

پی ٹی اے کے مطابق اس سہولت سے نا صرف ایڈونچر سیاحت کو فروغ حاصل ہوگا بلکہ موسم کی صورتحال سے آگاہی میں بھی مدد ملے گی۔ ملک کے کونے کونے میں رابطوں کی بہتر سہولیات کی فراہمی کے حوالے سے یہ سائٹ حکومت، آپریٹر او ریگولیٹر کی کاوشوں کا ایک ثبوت ہے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ایدھی امدادی ٹیمیں غزہ روانہ ہونگی،مالی تعاون کی اپیل

ایدھی امدادی ٹیمیں غزہ روانہ ہونگی،مالی تعاون کی اپیل

ہمایوں سعید کا اہلیہ کیلئے محبت بھرا پیغام

ہمایوں سعید کا اہلیہ کیلئے محبت بھرا پیغام