in

امریکا کو پاکستان کوئی فضائی اڈہ نہیں دے رہا ہے،شاہ محمود

امریکا کو پاکستان کوئی فضائی اڈہ نہیں دے رہا ہے،شاہ محمود

طالبان اور حکومت معاہدے کے تحت آگے بڑھیں

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ امریکا کو پاکستان اپنے ملک کا کوئی ہوائی اڈہ نہیں دے رہا ہے۔

اسلام آباد میں منگل کو پریس کانفرنس کرتےہوئے وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ غیرملکی فورسز کی افغانستان سے واپسی کے بعد پاکستان  سمجھتا ہے کہ طالبان اور حکومت معاہدے کے تحت آگے بڑھیں۔افغانستان میں قیام امن کا فائدہ افغان عوام کے مفاد میں ہے اور افغان فریقین سیاسی حل کیلیے طے شدہ ضوابط کے تحت چلیں۔انھوں نے کہا کہ افغانستان کے امن اور استحکام میں پاکستان ساتھ کھڑا ہے اور شانہ بشانہ چلنا چاہتا ہے۔

خارجہ پالیسی سے متعلق وزیرخارجہ نے کہا کہ پاکستان سعودی عرب سے تعلقات کی کوئی قیمت ادا نہیں کر رہا ہے۔ پاکستان اپنے مفادات کا تحفظ کررہا ہے اور افغانستان اور افغان امن عمل کے ساتھ پاکستان ہے،کسی دھڑے کےساتھ نہیں۔اس سلسلے میں پاکستان پر کوئی دباؤ نہیں ہے۔

مشرقی وسطی کی موجودہ صورتحال پر وزیرخارجہ نے کہا کہ مسجد اقصی میں جو کچھ ہوا اس پر پاکستان کو تشویش ہے۔ نہتے بیس عبادت گزاروں کو شہید کردیا گیا۔ پاکستان نہتے لوگوں پرفائرنگ کی شدید مذمت کرتا ہے اور مسجد اقصی میں تشدد فوری بند کرنے کا مطالبہ کرتا ہے۔ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ پاکستان فلسطین کے ساتھ مکمل اظہار یکجہتی کرتا ہے۔ پاکستان فلسطین کے ساتھ مکمل اظہار یکجہتی کرتا ہے۔اس حوالے سے وزیراعظم عمران خان نے اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل سے ملاقات میں اپنے تحفظات سے آگاہ کیا ہے اور اس معاملے پر اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کا اجلاس بلانے کی تجویز ہے۔ ترک وزیر خارجہ نے بھی ٹیلی فون کیا ہے اور کہا ہے کہ سعودی ولی عہد سے ملاقات میں اس معاملے پر بات کریں گے۔ اس کے علاوہ مصر،برطانیہ اورجرمنی نے بھی اس معاملے پر آواز اٹھائی ہے۔ ترک وزیرخارجہ چاہتے ہیں کہ اس معاملے پر او آئی سی کا اجلاس بلایا جائے۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

کورونا سے ہلاک بھارتی یوٹیوبر کی اہلیہ نے شوہر کی موت سے پہلے کی ویڈیو جاری کردی

کورونا سے ہلاک بھارتی یوٹیوبر کی اہلیہ نے شوہر کی موت سے پہلے کی ویڈیو جاری کردی

اسرائیل، فلسطین کشیدگی برقرار،9بچوں سمیت 24فلسطینی شہید

اسرائیل، فلسطین کشیدگی برقرار،9بچوں سمیت 24فلسطینی شہید