in

اسلام آباد: 20سے زائد خواتین کاریپ کرنیوالا ’’سیریل ریپسٹ‘‘ گرفتار

Rape

اسلام آباد پولیس نے 20 سے زائد خواتین کا ریپ اور جنسی تشدد کرنے والے سیریل ریپسٹ کو گرفتار کرلیا، متاثرہ خواتین میں پولیس کی ایک لیڈی کانسٹیبل بھی شامل ہے۔

بی بی سی اردو کی رپورٹ کے مطابق ملزم اسلام آباد ہائی وے کے ایک سے علاقے میں خواتین کو ریپ کا نشانہ بناتا رہا جہاں وی آئی پی موومنٹ کی وجہ سے اہلکاروں کی بڑی نفری تعینات ہوتی تھی۔

رپورٹ کے مطابق ملزم خواتین کو ریپ کا نشانہ بنانے کے ساتھ ساتھ ان کے نازک اعضاء پر تیز دھار آلے سے ضربیں بھی لگاتا تھا۔

مقدمے کی تفتیش کرنے والے پولیس آفسر رخسار مہدی نے بی بی سی کو بتایا کہ خواتین کو تواتر کے ساتھ ریپ کا نشانہ بنانے والے ملزم کا تعلق آزاد کشمیر سے ہے اور وہ گذشتہ 6 ماہ سے ایسے سنگین جرائم کا ارتکاب کر رہا ہے۔

پولیس کے مطابق ملزم ان خواتین کو نشانہ بناتا تھا جو اسلام آباد ہائی وے پر قائداعظم کے بڑے سائز کے پورٹریٹ کے سامنے جنگل سے گزر کر پبلک ٹرانسپورٹ پر سفر کیلئے ہائی وے پر آتے تھیں۔

رخسار مہدی کا کہنا ہے کہ جنگل کے عقب کی آبادی سے بہت سی خواتین اسلام آباد کے مختلف دفاتر میں کام کرتی ہیں اور وہ دفاتر جانے اور گھر آنے کیلئے یہی راستہ اختیار کرتی ہیں۔

ڈی ایس پی کا کہنا تھا کہ ملزم جس خاتون کو ریپ کا نشانہ بنانا چاہتا، اس کی 2 سے 3 دن تک ریکی کرتا اور خاتون کے دفتر جانے اور گھر واپس آنے کی معلومات حاصل کرتا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ ملزم اپنے پاس بے ہوش کرنیوالی دوائی کے علاوہ تیز دھار آلہ بھی رکھتا تھا تاکہ اگر کوئی مزاحمت کرے تو اس پر تیز دھار آلے سے حملہ کیا جاسکے۔

ڈی ایس پی کے مطابق ایک خاتون کی جانب سے تھانہ کرال میں نامعلوم شخص کی جانب سے حملہ کرنے اور جنگل میں لے جاکر ریپ کا نشانہ بنانے کی شکایت کے بعد اس بات کا علم ہوا۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

یمن اغوا شدہ خاتون فیشن ماڈل کے وکیل کو حوثی ملیشیاء کی دھمکیاں

یمن اغوا شدہ خاتون فیشن ماڈل کے وکیل کو حوثی ملیشیاء کی دھمکیاں

میکسیکو: میٹرو ٹرین پل سمیت گرگئی، 23افراد ہلاک

میکسیکو: میٹرو ٹرین پل سمیت گرگئی، 23افراد ہلاک