in

کیا مقبوضہ کشمیر کی ریاستی حیثیت بحال ہوجائیگی؟

کیا مقبوضہ کشمیر کی ریاستی حیثیت بحال ہوجائیگی؟

بھارتی ویب سائٹ انڈیا ٹوڈے کے مطابق کل جماعتی کانفرنس کی صدارت بھارتی وزیراعظم مودی کریں گے۔ کانفرنس 24 جون کو بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں ہوگی۔

کل جماعتی کانفرنس میں شرکت کیلئے مقبوضہ کشمیر کے تمام اہم سیاسی رہنماؤں کو دعوت نامے ارسال کردیئے گئے ہیں۔ محبوبہ مفتی کی جانب سے بھی دعوت نامہ موصول ہونے کی تصدیق کی گئی ہے۔

محبوبہ مفتی کا کہنا ہے کہ دعوت نامہ موصول ہوا ہے، جس پر مشاورت کر رہی ہوں۔ سیاسی حلقوں کی جانب سے اس بات کا بھی امکان ظاہر کیا جا رہا ہے کل جماعتی کانفرنس میں مقبوضہ وادی کی ریاستی حیثیت کی بحال پر بھی بات چیت ہوگی۔

کل جماعتی کانفرنس میں جموں اور مقبوضہ کمشیر کے رہنماؤں کے مابین ملاقات کا قوی امکان ہے۔ جموں و کشمیر کے سینیر رہنما نے انڈیا ٹوڈے سے بات چیت میں بتایا کہ انہیں کل جماعتی کانفرنس میں مدعو کیا گیا ہے، تاہم انہیں باقاعدہ دعوت نامے کا انتظار ہے۔ تاہم کانفرنس سے متعلق ابھی کچھ کہنا قبل از وقت ہے کہ اس میں کس موضوع پر بات چیت ہوگی۔

بھارتی ذرائع ابلاغ کی رپورٹ نے اس بات کا دعویٰ کیا ہے کہ کانفرنس میں ممکنہ طور پر رواں سال نومبر یا اگلے سال ہونے والے انتخابات کیلئے ماحول ساز گار بنانے سے متعلق گفتگو ہوگی، جس کیلئے بھارتی کی مرکزی حکومت نے مقبوضہ وادی میں حلقہ بندیوں اور حد بندیوں میں تبدیلی کا فیصلہ کیا ہے۔

کل جماعتی کانفرنس میں شرکت کیلئے اب تک 9 جماعتوں کو دعوت دی گئی ہے، جب کہ امکان ہے کہ اس میں 16 جماعتیں شامل ہونگی۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

تھپڑکھانے کے بعدآپ ٹھیک ہیں؟، بچے کافرانسیسی صدر سے سوال

تھپڑکھانے کے بعدآپ ٹھیک ہیں؟، بچے کافرانسیسی صدر سے سوال

سونے کی قیمت میں بڑی کمی

سونے کی قیمت میں بڑی کمی