in

کینیڈا میں مسلم فیملی کو قتل کرنیوالا حملہ آور کون تھا؟

کینیڈا میں مسلم فیملی کو قتل کرنیوالا حملہ آور کون تھا؟

Yumna Afzaal, 15, left, Madiha Salman, 44, centr left, Talat Afzaal, 74, and Salman Afzaal, 46, right, were out for an evening walk when they were run over. The youngest member of the fmaily, Fayez, 9, was the lone survivor of the attack.

جاری رپورٹس کے مطابق نتھینیل ویلٹ مین کی عمر 20 سال ہے، جو اونٹاریو میں لندن کے قریب ایک پیکنگ پلانٹ پر کام کرتا تھا، جہاں انڈوں کو ڈبوں میں پیک کر دکانوں میں بھیجا جاتا تھا۔

دہشت گرد نتھینیل کے پڑوسیوں کے مطابق وہ اکثر لندن میں واقع اپنے اپارٹمنٹ میں اکثر رات میں تیز آواز میں ویڈیو گیمز کھیلتا تھا اور جس سے ہم اکثر پریشان رہتے تھے۔

یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ لندن ٹورنٹو اور ڈیٹوریٹ کے درمیان واقعہ ہے۔

نتھینیل اکثر اوقات سڑک پر ہونے والی دوڑ میں بھی حصہ لیتا تھا، جس کی قیمت 5 سے 10 ہزار ہوتی تھی۔

موصول اطلاعات کے مطابق حملہ آور کی عمر 20 سال ہے۔ جسے حملے کے بعد قریبی واقع شاپنگ مال کی پارکنگ سے گرفتار کیا گیا تھا۔ اسی جگہ کے قریب علاقے کی سب سے قدیم مسجد بھی چند قدم کے فاصلے پر قائم ہے۔

London police cordoned off part of the parking lot at Cherryhill mall, where a suspect was arrested following a crash in the city’s northwest end that killed four pedestrians. Photo taken Monday June 7, 2021.

پولیس کے مطابق دہشت گرد کو جب گرفتار کیا گیا تو وہ آہنی ساخت کی جالی پہنا ہوا تھا، جو پہلے دور میں فوجیں استعمال کرتی تھیں۔ دہشت گرد نتھینیل کو جمعرات کے روز عدالت میں پیش کیا گیا، جہاں اس پر چار افراد کے قتل اور اقدام قتل کا ایک الزام عائد کیا گیا۔

ملزم کو ورچوئیلی عدالت میں صبح 9 بج کر 15 منٹ پر پیش کیا گیا۔ کارروائی کو طویل نہیں رکھا گیا۔ اس سے قبل دہشت گرد کو پیر 7 جون کو عدالت میں ریمانڈ کیلئے پیش کیا گیا تھا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق فی الحال اس بات کی تصدیق نہیں ہوسکی کہ دہشت گرد کو وکیل فراہم کیا گیا ہے یا نہیں؟۔

کورٹ کے باہر موجود ایک عینی شاہد کا کہنا تھا کہ جب نتھینیل نے حملہ کیا اور ٹرک سے باہر آیا تو میں کافی بریک پر اس وقت وہاں موجود تھا۔ دہشت گرد ٹرک سے اتر سے زور سے چلایا اور کہا کہ کوئی پولیس کو فون کرے، میں نے قتل کردیا ہے۔ عینی شاہد کے مطابق دہشت گرد کے الفاظ سنتے ہی میری نظریں جب اس ٹرک پر گئیں تو وہ ٹرک آگے سے دبا ہوا تھا، جب کہ ٹرک کے سامنے کا حصہ مکمل خون سے بھرا ہوا تھا۔



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

اداکارہ ایمان علی سوشل میڈیا صارفین کے نشانے پر اینکرپرسن رابعہ انعم بھی میدان میں آگئیں

اداکارہ ایمان علی سوشل میڈیا صارفین کے نشانے پر اینکرپرسن رابعہ انعم بھی میدان میں آگئیں

عبدالقادرمندوخیل نےفردوس عاشق کو اشتعال دلایا،صداقت عباسی

عبدالقادرمندوخیل نےفردوس عاشق کو اشتعال دلایا،صداقت عباسی