in

جعلی سرمایہ کار کمپنیوں سے ہوشیار رہنے کا انتباہ جاری

جعلی سرمایہ کار کمپنیوں سے ہوشیار رہنے کا انتباہ جاری

جمعرات جون 10 کو سیکورٹیز اینڈ ایکس چینج کمیشن آف پاکستان کی جانب سے عوام کو انتباہ جاری کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ کسی بھی کمپنی کی ایس ای سی پی سے محض رجسٹریشن اسے شہریوں سےسرمایہ کاری کے نام پر رقوم اکٹھا کرنے کا اختیار نہیں دیتی۔

واضح رہے کہ بینکوں کے علاوہ کسی بھی دوسرے ادارے کا عوام سے نقد رقوم اکٹھی کرنا کمپنیز ایکٹ کی دفعہ 84 کے تحت غیر قانونی ہے، جب کہ صرف ایس ای سی پی سے لائسنس یافتہ نان بینکنگ فنانشل انسٹی ٹیوشنز ہی صرف منظور شدہ اسکیموں جیسے کہ میوچل فنڈز، مضارنہ، اسٹاک مارکیٹ، انشورنس ، لیزنگ، پینشن اسکیموں، رئیٹ، ہاوسنگ فنانس و دیگر منظور شدہ سرمایہ کاری کی اسکیموں کے لئے سرمایہ کاری وصول کر سکتی ہیں۔

جاری اعلامیہ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ عوام سے گزارش ہے کہ وہ غیر قانونی طور پر سرمایہ کاری کے نام پر رقوم اکٹھا کرنے والی کمپنیوں اور افراد کو اپنی قیمتی جمع پونجی جمع نہ کروائیں۔

ایس ای سی پی نے اپنے ریگولیٹری اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے یہ بھی کہا ہے کہ عوام سے غیر قانونی طور پر رقوم اکٹھا کرنے کیلئے سوشل میڈیا پر مہم چلانے اور عوام سے فنڈز اکٹھا کرنے کے خلاف شوکت مروت گروپ آف کمپنیز کی مندرجہ ذیل کمپنیوں، جو کہ ایس ای سی پی کے ساتھ رجسٹرڈ بھی ہیں، ان کے خلاف قانونی کارروائی شروع کردی گئی ہے۔ جن کمپنیوں کے خلاف کارروائی شروع کی گئی ہے ان کے نام مندرجہ ذیل ہیں۔

شوکت مروت گروپ آف کمپنیز (پرائیویٹ ) لمیٹڈ

شوکت مروت اسٹیٹ اینڈ بیلڈرز(پرائیویٹ ) لمیٹڈ

شوکت مروت ٹرانسپورٹز(پرائیویٹ ) لمیٹڈ

شوکت مروت ایمپورٹز اینڈ ایکسپورٹز(پرائیویٹ ) لمیٹڈ

شوکت مروت ریسٹورینٹس (پرائیویٹ ) لمیٹڈ

شوکت مروت ہوٹلز(پرائیویٹ ) لمیٹڈ



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

بالی ووڈ اداکار بومن ایرانی کی والدہ انتقال کرگئیں

بالی ووڈ اداکار بومن ایرانی کی والدہ انتقال کرگئیں

نظام شمسی کےسب سے بڑےچاندکی کلوزاپ تصاویرجاری

نظام شمسی کےسب سے بڑےچاندکی کلوزاپ تصاویرجاری